Skip to content
SJ: 050 45 32 32 | HS: 059 55 50 55
info@pevaz.be
PEVAZ | Ruddershove 10 | 8000 Brugge
facebook
pinterest
instagram
PEVAZ
  • Home
  • Activiteiten
  • Hospitalisatie
  • Nieuwsbrief
  • FAQ
  • Over Ons
  • Contact
PEVAZ
Rekeningnummer
IBAN BE28 0689 3283 8620 - BIC GKCCBEBB

Uitgestelde opnames door Corona

Home > FAQ > Uitgestelde opnames door Corona

Uitgestelde opnames door Corona

15 december 2020 | Door Manuel Eyland
0
A

Uitgestelde opnames door Corona

Uitgestelde opnames

Als gevolg van de aanhoudende druk op de ziekenhuizen worden sommige geplande opnames opnieuw uitgesteld. In de aanloop van deze opname kunnen er uiteraard al ambulante kosten gemaakt zijn, die normaal binnen de gewaarborgde préhospitalisatieperiode vallen. Om ervoor te zorgen dat de werknemer ook deze kosten kan recupereren via de hospitalisatieverzekering, bekijkt Vanbreda op basis van een attest de mogelijkheden om zijn of haar préhospitalisatieperiode te verlengen. Werknemers waarvan de opname verplaatst wordt, vragen we om de oorspronkelijke opname bij Vanbreda te annuleren via ons contactformulier.

Op onze website voor verzekerden www.vanbreda-health.be hebben wij in de Frequently Asked Questions (FAQ) een rubriek gewijd aan de uitgestelde opnames. Werknemers die zich in deze situatie bevinden, krijgen hier meer informatie omtrent de manier waarop zij een eventuele verlenging van de préhospitalisatieperiode kunnen bekomen. Ook andere vragen die uw medewerkers kunnen hebben over hun medische administratie, worden op de FAQ op onze website beantwoord.

Logo PEVAZ

Zoeken

Logo PEVAZ

Disclaimer

PEVAZ Loves Cookies
PEVAZ Privacybeleid

Recente Berichten
Payconiq
Merito.Club Voordelenplatform
Contact
Ruddershove 10 | 8000 Brugge
SJ: 050 45 32 32 | HS: 059 55 50 55
info@pevaz.be

Links

  • AZ Sint-Jan Brugge-Oostende AV
  • Merito.Club
Copyright © 2022 PEVAZ | All rights reserved | Website by Manuel Eyland