Skip to content
SJ: 050 45 32 32 | HS: 059 55 50 55
info@pevaz.be
PEVAZ | Ruddershove 10 | 8000 Brugge
facebook
pinterest
instagram
PEVAZ
  • Home
  • Activiteiten
  • Hospitalisatie
  • Nieuwsbrief
  • FAQ
  • Over Ons
  • Contact
PEVAZ
Rekeningnummer
IBAN BE28 0689 3283 8620 - BIC GKCCBEBB

Mijn hospitalisatie is door de Corona-maatregelen uitgesteld. Wordt hierdoor ook de periode voor terugbetaling uitgebreid?

Home > FAQ > Mijn hospitalisatie is door de Corona-maatregelen uitgesteld. Wordt hierdoor ook de periode voor terugbetaling uitgebreid?

Mijn hospitalisatie is door de Corona-maatregelen uitgesteld. Wordt hierdoor ook de periode voor terugbetaling uitgebreid?

26 juni 2020 | Door Manuel Eyland
0
A

Mijn hospitalisatie is door de Corona-maatregelen uitgesteld. Wordt hierdoor ook de periode voor terugbetaling uitgebreid?

Ja. Indien je hospitalisatie werd uitgesteld door de Corona-maatregelen wordt ook de pre- en post-periode (1 maand voor tot 3 maand na de opname) mee uitgebreid na je nieuwe opnamedatum.

Voorbeeld: je operatie was gepland op 1 april, maar werd uitgesteld naar 1 juli. De kosten met betrekking tot de hospitalisatie worden nu gedekt vanaf 1 maart tot en met 1 oktober.

Opgelet: deze uitbreiding van dekkingsperiode heeft enkel betrekking tot operaties die werden uitgesteld door de Corona-maatregelen!

Gelieve volgende zaken uitdrukkelijk te vermelden bij het indien van je kosten:

  • Uitgestelde opname omwille van corona
  • Originele opnamedatum: XX/XX/XXX
  • Nieuwe opnamedatum: XX/XX/XXXX
Logo PEVAZ

Zoeken

Logo PEVAZ

Disclaimer

PEVAZ Loves Cookies
PEVAZ Privacybeleid

Recente Berichten
Payconiq
Merito.Club Voordelenplatform
Contact
Ruddershove 10 | 8000 Brugge
SJ: 050 45 32 32 | HS: 059 55 50 55
info@pevaz.be

Links

  • AZ Sint-Jan Brugge-Oostende AV
  • Merito.Club
Copyright © 2022 PEVAZ | All rights reserved | Website by Manuel Eyland