Citytrip Londen

Datum 2021-Dec-26
Locatie London, Verenigd Koninkrijk

Citytrip Londen van zondag 26 tot en met dinsdag 29 december 2021

De citytrip naar Londen die gepland was van zaterdag 26 december tot en met maandag 28 november 2020 wordt verplaatst naar 2021!

Een jaarlijkse traditie die we ook in 2021 opnieuw zullen meemaken is “Kerst in Londen”. Wie al éénmaal of verschillende keren met ons meeging, kan het bevestigen: nergens vind je een sfeer als in deze stad met zijn kerstversieringen, kerstmarkten en ijsbanen. Ook de etalages van de vele winkels fonkelen in deze periode, wat kerstshoppen in Londen tot een begrip maakt. De kerstdrukte begint al in november maar eindigt pas begin januari. Bovendien starten de solden in Londen reeds op 26 december! Een ideale gelegenheid dus om jullie kleerkast uit te breiden, of toch gewoon te genieten van de prachtige stad.

Dit jaar gaan we opnieuw voor 3 dagen naar Londen, en dit aan een ongelofelijke prijs voor onze leden!  Ook onze perfect gelegen hotels zijn ongewijzigd, dus jullie overnachting is voorzien in de Holiday Inn Regent’s Park **** of in de Radisson Blu Grafton ****, telkens op basis van kamer met ontbijt. Beide hotels liggen op wandelafstand van Oxford en Regent Street. Bovendien is er een metrostation op slechts 100m afstand van het hotel. Een ideale ligging dus in het midden van het centrum van Londen.

Meer info over beide hotels

Wanneer

  • Vertrek op zondag 26 december 2021 omstreeks 5u30, aankomst omstreeks 9u00 lokale tijd in Londen.
  • Terugreis op dinsdag 28 december 2021 omstreeks 17u30 uit Londen, aankomst rond 23u30 in Brugge/Oostende

Vertrek

  • Oostende: Vertrek bus aan de personeelsparking AZ Sint-Jan campus Serruys
  • Brugge: Vertrek bus aan de parking van het AZ Sint-Jan campus Brugge
  • Definitieve opstapplaats en vertrekuren worden later meegedeeld.

Kostprijs

Onderstaand zijn de prijzen van 2020! De prijzen voor 2021 zijn nog niet gekend!

Leden en inwonende gezinsleden:

  • 2-persoonskamer: 169 euro per persoon 
  • 1-persoonskamer: 269 euro per persoon

Niet-leden (er wordt voorrang gegeven aan leden!):

  • 2-persoonskamer: 199 euro per persoon
  • 1-persoonskamer: 299 euro per persoon

In deze prijs is de busreis, shuttle en 2 hotelovernachtingen met ontbijt inbegrepen Beperkte plaatsen beschikbaar. Er wordt dan ook voorrang gegeven aan leden.

Inschrijven

Bij het inschrijven bevestig je dat ja alle veelgestelde vragen hebt nagelezen omtrent de Corona-maatregelen en dat je akkoord gaat met deze voorwaarden. Volg onderstaande werkwijze:

  • Je schrijft je in via het formulier: https://pevaz.be/inschrijving-londen-2020/
  • Volgende gegevens hebben we nodig: naam, voornaam en geboortedatum van elke deelnemer, GSM, e-mail en gewenste kamer + opstapplaats.
  • PEVAZ/Sofoco: Na bevestiging van je inschrijving stort je het verschuldigde bedrag binnen de 2 weken op IBAN BE28 0689 3283 8620 met vermelding van “Londen + naam + aantal + opstapplaats”.
  • Sodibrug: Leden van Sodibrug ontvangen een factuur met de betalingsgegevens rechtstreeks van Sodibrug.
  • Je inschrijving is pas definitief na ontvangst van je betaling!
  • Opgepast! Eénmaal je ingeschreven bent EN betaald hebt, kan je niet meer annuleren! Er kan wel steeds een vervanger worden gezocht in overleg met het secretariaat. Er wordt steeds een administratiekost van 30 € per persoon aangerekend!  Je kan eventueel zelf een tijdelijke annulatieverzekering afsluiten via jouw eigen verzekeraar of via één van de Merito.Club voordelen: https://merito.club/europ-assistance/

Busreis via Albion: licentienummer A1397

Veelgestelde Vragen

Lees onderstaande vragen aandachtig na!

Corona-Maatregelen (5)

Eénmaal je ingeschreven bent, kan je standaard niet meer kosteloos annuleren!

Of je je inschrijvingsgeld kan terugvorderen, is dus afhankelijk of je een annulatieverzekering hebt afgesloten. Normaal dekken alle annulatieverzekeringen ziekte voor vertrek. Een doktersattest waarop staat dat je niet kan reizen wegens ziekte, volstaat dan meestal als bewijs om je geld terug te vorderen via jouw eigen verzekering. Raadpleeg dan ook de polis van jouw annulatieverzekering om na te gaan of jouw polis dit dekt en onder welke voorwaarden.

In overleg met het secretariaat kan er ook steeds een vervanger worden gezocht. Hou er dan wel rekening mee dat er steeds een kleine administratiekost wordt aangerekend voor naamswijzigingen. Dit wordt op elke affiche duidelijk vermeld.

PEVAZ biedt zelf geen annulatieverzekeringen aan. Je kan eventueel zelf een tijdelijke annulatieverzekering afsluiten via jouw eigen verzekeringsmakelaar of via één van de Merito.Club-voordelen: https://merito.club/europ-assistance/ of https://merito.club/assurwest/. Via deze voordelen kan je ervoor kijken om een tijdelijke verzekering af te sluiten, of een jaarverzekering die alle reizen (zowel via PEVAZ als persoonlijk) dan dekt gedurende een gans jaar. PEVAZ is hierbij geen tussenpersoon of dergelijke. Je sluit dus rechtstreeks een verzekering af via je verzekeringsmakelaar.

Aangezien wij zelf geen verzekeringen aanbieden, verwijzen we je naar de voorwaarden van je eigen verzekering die je eventueel zelf hebt afgesloten. Elke polis is namelijk verschillend.

Hou er rekening mee dat de meeste verzekeringen Corona of andere pandemieën niet dekken in de verzekeringspolis. Ook de optionele polis van Europ Assistance die je kan afsluiten als voordeel bij Merito.Club dekt geen pandemieën. Lees dus zeker je polis goed na.

Hierbij een aantal verschillende mogelijke situaties die van toepassing kunnen zijn:

  • Indien je voor vertrek ziek bent, kan je meestal wel je geld terugvorderen via jouw eigen verzekering. Klik hier voor meer informatie.
  • Indien je op eigen initiatief beslist om de uitstap te annuleren (dus zonder negatief reisadvies, geen ziekte of andere reden die wordt aanvaard door je eigen verzekering), dan kan je helaas niet kosteloos annuleren en ben je meestal je volledige inschrijvingsgeld kwijt. Er kan wel steeds een vervanger worden gezocht in overleg met het secretariaat. Er wordt dan slechts een kleine administratiekost aangerekend voor de naamswijziging. Dit wordt duidelijk vermeld op de affiche van elke activiteit.
  • Indien er een negatief reisadvies is, dan kan de reis vanzelfsprekend niet doorgaan, en wordt deze geannuleerd. Klik hier voor meer informatie.

Vanzelfsprekend volgen wij alle regelgevingen die worden opgelegd vanuit de overheid.

Volgens de huidige maatregelen die momenteel lopen tot 31 oktober 2020 ben je verplicht om een mondmasker te dragen tijdens de busreis. We weten echter nog niet welke regels zullen gelden in het najaar voor busreizen. Indien er vanuit de overheid wordt verplicht om een mondmasker te dragen op een bus, zal je ook tijdens onze busreizen verplicht zijn een mondmasker te moeten dragen.

Indien er een officieel negatief reisadvies is (code rood) voor het land waarnaar we reizen, dan kan de uitstap vanzelfsprekend niet doorgaan. De uitstap wordt dan ook volledig geannuleerd. Eerst en vooral willen we benadrukken dat je in geen enkel geval je inschrijvingsgeld kan kwijtspelen mocht de reis geannuleerd worden door negatief reisadvies. Afhankelijk van de activiteit zijn er dan een aantal mogelijkheden:

  • Bij daguitstappen waarbij er enkel een busreis wordt voorzien, doen we een volledige terugbetaling van jullie inschrijvingsgeld.
  • Bij uitstappen waarbij er ook een inkomticket is inbegrepen (zoals bv. het concert van André Hazes, een inkomticket voor een pretpark, …) zijn wij ook afhankelijk van de terugbetaling van de organisator van het evenement. Meestal blijft je inkomticket dan geldig voor een nieuwe datum (bv. het concert van André Hazes wordt verplaatst naar een nieuwe datum, je inkomticket voor een bezoek aan het pretpark kan je gebruiken op een andere datum, …). Je krijgt dus in dit geval een tegoedbon voor de activiteit op een latere datum.
  • Bij meerdaagse uitstappen zoals Parijs, Londen of Düsseldorf waarbij er zowel een busreis als 1 of meerdere hotelovernachtingen zijn inbegrepen wordt de uitstap steeds uitgesteld naar een latere datum. Je inschrijvingsgeld blijft dan goed voor deze nieuwe datum. Kan je niet mee op deze aangepaste datum? In overleg met het secretariaat kan er dan steeds een vervanger worden gezocht. Er wordt dus standaard geen terugbetaling voorzien, maar je inschrijvingsgeld blijft tegoed voor de nieuwe datum.
  • Bij weekreizen of andere grote pakketreizen wordt er steeds samengewerkt met een officieel reisagentschap. Hierdoor is je reis steeds gedekt door het Garantiefonds Reizen en is je reis dus volledig gedekt. Zelfs bij eventuele faillissementen van het reisbureau, de luchtvaartmaatschappij of het hotel. Momenteel loopt er een regeling die werd goedgekeurd door de overheid die bepaalt dat je een zogenaamde Corona-voucher krijgt die je dan kan gebruiken voor een andere reis naar keuze binnen de voorziene termijn.

Wij volgen hierbij dus steeds de officiële reisadviezen van FOD Buitenlandse Zaken. Deze kan je hier raadplegen en zijn per land verschillend:

Zoals jullie al ongetwijfeld hebben gehoord via de media worden er momenteel heel veel maatregelen genomen om de verspreiding van het Coronavirus te beperken. Dit heeft jammer genoeg ook een impact op onze activiteiten. Om de gezondheid van onze leden en ons bestuur niet in het gevaar te brengen, zien wij ons genoodzaakt om alle komende activiteiten tot zeker eind oktober 2020 te schrappen.

We verwijzen je ook graag naar de pagina https://pevaz.be/corona-maatregelen/ voor alle informatie omtrent de activiteiten tot en met eind oktober 2020 die we hebben geannuleerd door de Corona-maatregelen.

Vanaf 2021 starten we onze activiteiten stelselmatig terug op, en dit rekening houdend met de geldende voorschriften van de overheid die op dat moment gelden. Aangezien onze activiteiten pas vanaf het najaar doorgaan, kunnen we momenteel nog niet definitief bevestigen welke maatregelen dan van toepassing zullen zijn. Vanzelfsprekend houden we jullie hiervan op de hoogte en houden we dit nauwlettend in de gaten.

Londen (3)

Volgens de huidige Corona-maatregelen, die lopen tot begin september, ben je inderdaad verplicht om 14 dagen in quarantaine te gaan bij het reizen naar het Verenigd Koninkrijk. Het kan natuurlijk zijn dat deze maatregel nog met een maand wordt verlengd, maar volgens de huidige berichtgeving zal deze maatregel binnenkort worden opgegeven. Deze maatregel loopt dus momenteel tot en met september en is dus, tot nader order, niet van toepassing voor reizen in het najaar.

Mocht deze maatregel door onvoorziene omstandigheden toch van toepassing zijn tijdens onze Londen 3-daagse, dan kan onze uitstap vanzelfsprekend niet doorgaan en wordt deze citytrip geannuleerd.

Voor het laatste up-to-date reisadvies verwijzen we je graag naar de officiële site van FOD Buitenlandse Zaken: https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/groot_brittannie_en_noord_ierland

Voor het laatste up-to-date reisadvies verwijzen we je graag naar de officiële site van FOD Buitenlandse Zaken: https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/groot_brittannie_en_noord_ierland

De Brexit zelf gaat sowieso pas ten vroegste op 1 januari 2021 van kracht. Aangezien onze Londen 3-daagse doorgaat voor de officiële start van de Brexit, zijn de aangepaste maatregelen momenteel niet van toepassing op onze citytrip.

Bovendien zijn er nu al concrete afspraken gemaakt tussen het Verenigd Koninkrijk en Europa dat er voor reizigers uit de Europese Unie geen internationaal reispas nodig zal zijn. De standaard Belgische eID identiteitskaart is dus momenteel voldoende om te reizen naar het Verenigd Koninkrijk. Voor elke reiziger is er natuurlijk wel nog steeds een geldige eID (of KidsID) vereist en moet deze nog minimaal 3 maand geldig zijn na afreis.

Vanzelfsprekend volgen we de situatie op de voet. Mocht er hier toch iets aan wijzigen laten we je dit dadelijk weten.

Voor het laatste up-to-date reisadvies verwijzen we je graag naar de officiële site van FOD Buitenlandse Zaken: https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/groot_brittannie_en_noord_ierland

Uitstappen Algemeen (3)

Eénmaal je ingeschreven bent, kan je standaard niet meer kosteloos annuleren!

Of je je inschrijvingsgeld kan terugvorderen, is dus afhankelijk of je een annulatieverzekering hebt afgesloten. Normaal dekken alle annulatieverzekeringen ziekte voor vertrek. Een doktersattest waarop staat dat je niet kan reizen wegens ziekte, volstaat dan meestal als bewijs om je geld terug te vorderen via jouw eigen verzekering. Raadpleeg dan ook de polis van jouw annulatieverzekering om na te gaan of jouw polis dit dekt en onder welke voorwaarden.

In overleg met het secretariaat kan er ook steeds een vervanger worden gezocht. Hou er dan wel rekening mee dat er steeds een kleine administratiekost wordt aangerekend voor naamswijzigingen. Dit wordt op elke affiche duidelijk vermeld.

PEVAZ biedt zelf geen annulatieverzekeringen aan. Je kan eventueel zelf een tijdelijke annulatieverzekering afsluiten via jouw eigen verzekeringsmakelaar of via één van de Merito.Club-voordelen: https://merito.club/europ-assistance/ of https://merito.club/assurwest/. Via deze voordelen kan je ervoor kijken om een tijdelijke verzekering af te sluiten, of een jaarverzekering die alle reizen (zowel via PEVAZ als persoonlijk) dan dekt gedurende een gans jaar. PEVAZ is hierbij geen tussenpersoon of dergelijke. Je sluit dus rechtstreeks een verzekering af via je verzekeringsmakelaar.

Aangezien wij zelf geen verzekeringen aanbieden, verwijzen we je naar de voorwaarden van je eigen verzekering die je eventueel zelf hebt afgesloten. Elke polis is namelijk verschillend.

Hou er rekening mee dat de meeste verzekeringen Corona of andere pandemieën niet dekken in de verzekeringspolis. Ook de optionele polis van Europ Assistance die je kan afsluiten als voordeel bij Merito.Club dekt geen pandemieën. Lees dus zeker je polis goed na.

Hierbij een aantal verschillende mogelijke situaties die van toepassing kunnen zijn:

  • Indien je voor vertrek ziek bent, kan je meestal wel je geld terugvorderen via jouw eigen verzekering. Klik hier voor meer informatie.
  • Indien je op eigen initiatief beslist om de uitstap te annuleren (dus zonder negatief reisadvies, geen ziekte of andere reden die wordt aanvaard door je eigen verzekering), dan kan je helaas niet kosteloos annuleren en ben je meestal je volledige inschrijvingsgeld kwijt. Er kan wel steeds een vervanger worden gezocht in overleg met het secretariaat. Er wordt dan slechts een kleine administratiekost aangerekend voor de naamswijziging. Dit wordt duidelijk vermeld op de affiche van elke activiteit.
  • Indien er een negatief reisadvies is, dan kan de reis vanzelfsprekend niet doorgaan, en wordt deze geannuleerd. Klik hier voor meer informatie.

Neen, standaard is er nooit een annulatie- of bijstandsverzekering inbegrepen in onze uitstappen? PEVAZ biedt zelf ook geen verzekeringen aan.

Bij bepaalde reizen kan je er wel optioneel voor kiezen om een annulatieverzekering af te sluiten rechtstreeks via het reisagentschap. Dit staat steeds duidelijk vermeld op elke affiche.

Je kan voor elke uitstap zelf een tijdelijke annulatieverzekering afsluiten via jouw eigen verzekeringsmakelaar of via één van de Merito.Club-voordelen: https://merito.club/europ-assistance/ of https://merito.club/assurwest/. Via deze voordelen kan je ervoor kijken om een tijdelijke verzekering af te sluiten, of een jaarverzekering die alle reizen (via PEVAZ of persoonlijk) dan dekt gedurende een gans jaar. PEVAZ is hierbij geen tussenpersoon of dergelijke. Je sluit dus rechtstreeks een verzekering af via je verzekeringsmakelaar.

Load More

 

Inschrijvingsformulier

    Maak gebruik van onderstaand formulier om je in te schrijven voor de Londen 3-daagse van zaterdag 26 tot en met 28 december 2020.


    Algemene gegevens

    Naam *

    Voornaam *

    Telefoon

    GSM *

    Email *

    Lid?*

    Campus *

    Dienst/Afdeling *

    Opstapplaats:*


    Aantal kamers

    Aantal Tweepersoonskamerss *


    Aantal Éénpersoonskamers *


    Kamerindeling

    Je kan tot 4 kamers en maximum 8 personen inschrijven per formulier. Er wordt absoluut voorrang gegeven aan leden!

    Opgelet: Gebruik steeds je officiële naam zoals vermeld op je eID.

    Kamer Voornaam Deelnemers Naam Deelnemers Geboortedatum Inwonend Gezinslid? Type kamer
    Double = Tweepersoonsbed
    TWIN = 2 single bedden
    Single= Eénpersoonskamer
    Kamer 1
    Kamer 2
    Kamer 3
    Kamer 4


    Bijkomende opmerkingen


    Opgelet! De vertrekuren van de bussen zijn niet allemaal identiek hetzelfde. Wens je samen te reizen met een collega, familie of vriend? Schrijf je dan samen in op hetzelfde inschrijvingsformulier. Bij aparte inschrijvingen kunnen we niet garanderen dat je in dezelfde bus zit of in hetzelfde hotel logeert. Hou er ook rekening mee dat wij eventuele hotelvoorkeuren niet kunnen garanderen aangezien we steeds moeten proberen om de bussen en opstapplaatsen zo optimaal mogelijk te verdelen.


    Eénmaal je ingeschreven bent EN betaald hebt, kan je niet meer annuleren! Er kan wel steeds een vervanger worden gezocht in overleg met het secretariaat. Er wordt steeds een administratiekost van 30 € per persoon aangerekend! Je kan eventueel zelf een tijdelijke annulatieverzekering afsluiten via jouw eigen verzekeraar of via één van de Merito.Club voordelen: https://merito.club/europ-assistance/

    Je ontvangt binnen de week een mail met de bevestiging van jouw inschrijving.
    Na bevestiging van je inschrijving stort je het verschuldigde bedrag binnen de 2 weken op IBAN BE28 0689 3283 8620 met vermelding van “Londen + naam + aantal + opstapplaats”.
    Je inschrijving is slechts definitief na ontvangst van de betaling.

    Inschrijvingen worden behandeld in volgorde van binnenkomst bij het klikken op "verzenden". Indien volzet, kan je je nog steeds inschrijven op de wachtlijst. Bij voldoende interesse wordt er dan een extra bus ingelegd. In volgorde van inschrijving op de wachtlijst word je dan gecontacteerd!

    Klik hier voor alle informatie over de Londen 3-daagse



    Ik bevestig dat ik alle veelgestelde vragen heb nagelezen omtrent de Corona-maatregelen en ga akkoord met deze voorwaarden.*

    * Velden met een * zijn verplichte velden